Постинг
09.04.2019 02:01 -
Транс-Полярен Морски Път с Българско Участие
Автор: grainis
Категория: Бизнес
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.04.2019 08:20
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 14.04.2019 08:20
Трансполярният Морски Път ( Transpolar Sea Route, в жълто ) е най-краткият морски път между Източна Азия и Европа (Източна Америка), преминаващ напряко през Северния Ледовит Океан, близо до Северния Полюс, и почти на 100% през Международни Води,
за разлика от значително по-дългите Северозападен (зелен) и Североизточен (червен, наричан още Северен Морски Път или Севморпут), които преминават през териториалните води (EEZ) на Русия, Канада, САЩ, Норвегия, Финландия и Дания (Гренландия).
Наскоро Русия обяви нови изисквания за преминаване на чуждестранни кораби по Северния морски път - 45-дневно предизвестие и задължително качване на борда на кораба на руски лоцмани.
Въпреки, че през цялата година е скован в лед, плановете са до 2050 г., с оглед на климатичните промени и топенето на ледовете в Арктика, този изключително важен и стратегически маршрут да бъде отворен за плаване поне през летните месеци юли и август, с помощта на мощни кораби-ледоразбивачи.
Излишно е да се споменава какви невъобразими, многомилиардни икономии, печалби и други ползи би имало отварянето на този маршрут за търговски кораби, контейнеровози и др.
Още по-невъобразимо става когато се спомене, че в момента на дъното на Северния Ледовит Океан лежат несметни богатства във вид на петрол, газ, злато и други суровини по описа на цялата Менделеева Таблица, за трилиони долари.
Това е причината Русия да приеме програма за възстановяване на над 200 военни обекта по брега на океана, строени още по времето на СССР, и да започне строителство на много нови.
Вече чувам въпросите -- И какво всъщност ни грее НАС, БЪЛГАРИТЕ, тази работа ?
Представете си, че би могло и да ни огрее.
Защото разполагаме с ТЕХНОЛОГИИ, Първо- за ТОПЕНЕ НА ЛЕДА с ГАЗ, произведен от ЛЕД или МОРСКА ВОДА, и Второ, за изграждане на ПЛАВАЩИ Острови, Тръбопроводи и всякакви други конструкции, от авангарден материал с невероятни свойства - Базалто-Фибърен Композит (БФК) , няколко пъти по-здрав от стоманата, по-лек от дърво, 100% неръждаем и химически резистентен на агресивната морска вода, 100% негорим, водонепромокаем, UV-устойчив, абразио-устойчив. https://basalt.alle.bg
Тази БФК-Технология позволява производството НА МЯСТО, върху Плаващи БФК Острови, на неограничени количества горим Водород-Хибриден ГАЗ (SOH Gas), от ЛЕД или МОРСКА ВОДА, с нищожно количество Електроенергия, доставена от Възобновяеми Енергийни Източници - Соларни, Вятърни и други Електроцентрали, на себестойност, близка до НУЛА.
По цялата дължина на трасето на морския път, пресичащ напряко Северния Ледовит Океан (около 4,000 км), върху плаващи БФК Понтони, ще бъде изграден двоен БФК-Тръбопровод, по който ще тече гореща (1000С) смес от вода и пара. Разстоянието между двете успоредни тръби ще бъде около 50м (Панамският канал е широк 33,5 м) .
На определени разстояния (5-10 км), по протежение на трасето, ще бъдат построени плаващи Острови с изградени върху тях Междинни Газово-Помпени Станции (около 400 на брой), за производство от морска вода на SOH Gas, изгарянето му в SOH Gas-Парогенератори, нагряващи обезсолена и дейонизирана морска вода, и компресирането на така получената гореща вода и пара по трасето на тръбопровода.
На всяка междинна станция охладената вода в тръбата ще преминава отново през топлообменник за доподгряване, или ще бъде заменяна с вече подгрята такава.
Двете (или повече на брой) нагорещени до 1000С тръби с диаметър над 2м, ще бъдат пуснати на вода с отдавна утвърдена технология, подобна на полагането на тръбите на стандартни Газопроводи като Турски Поток, Северен Поток и др.
Тези горещи тръби ще стопяват напълно или частично дебелата ледена покривка на океана, ще нагряват водата и въздуха над нея до около +100С, и ще образуват ивица от свободна от плътен лед водна повърхност между тях, с ширина около 50м, в която ще плават безпрепятствено големите търговски кораби.
Ще се получи локален климатичен ефект, подобен на този, генериран от топлото течение ГЪЛФСТРИЙМ.
От външната страна на тръбите също ще се получат две по-тесни свободни ивици вода, в които ще плават по-малки риболовни и обслужващи трасето кораби, и ще бъде евентуално разположена допълнителна, свръхбърза (ултразвукова) транспортна система с вакуумни тръби тип HYPERLOOP.
В тези тръби ще се движат малки вагони на магнитна възглавница (MAGLEV), с пътници и товари, със свръхзвукова скорост над 1200 км/ч.
Това ще бъде най-бързият възможен вариант за превоз на пътници и товари от Източна Азия до Европа и Източна Америка, прилаган досега.
Възможни са също така транспортни системи със стандартни "Влак-Стрела" (Bullet-Train) и дори сухопътна магистрала в подводен тунел --
В свободните от лед ивици ще плават и специализирани кораби-ледоразбивачи, в компанията и на безпилотни подводни апарати, които ще разузнават за айсбергиили по-големи ледени късове, които биха пречили на корабоплаването по трасето, и ще ги разрушават или отстраняват от пътя на търговските и риболовни кораби.
От външната страна на Тръбопроводите ще могат да се прикачват също така различни допълнителни тръбни системи като например газопроводи, петролопроводи, кабелни линии, тръбни системи с дюзи за насочване на топлата вода от тръбите навътре към средата на транспортния коридор, и др.
Около всяка от Газово-Помпените Станции ще се освобождават от лед по-обширни пространства, и върху тях ще се изграждат плаващи острови с огромни прозрачни Куполи върху тях, с поддържан целогодишно изкуствен субтропичен климат и постоянно осветление със слънчев спектър.
Под куполите ще се изглаждат цели Колонии - Селища с жилища, обществени сгради, ферми, риболовни бази и фабрики, складове, пристанища, логистични центрове и инфраструктура, заведения, паркове, градини, басейни, плажове и зони за отдих на персонала, произвеждащ газ от морска вода и поддържащ тръбопроводаи морския път, и за техни гости .
Ще бъдат изградени и множество Сонди за проучване на морското дъно и добив на петрол, газ и други полезни изкопаеми.
Колониите ще се самоиздържат напълно, и освен петролните суровини, ще произвеждат и много други продукти за експорт, като Водородно и Водород-Хибридно МОН газово гориво, Морски Дарове, Базалтови Композити и др., които ще носят огромни приходи.
Трансполярният Морски Път ще замени голяма част от съществуващите морски линии --
ще се превърне реално в една мощна икономика и може би по-натаък - в отделна Суверенна Държава.
Който пръв прокара това трасе, ще сложи ръка върху несметните богатства на дъното на Северния Ледовит Океан.
Sofia,
09/04/2019
grainis@abv.bg
https://btp.alle.bg
за разлика от значително по-дългите Северозападен (зелен) и Североизточен (червен, наричан още Северен Морски Път или Севморпут), които преминават през териториалните води (EEZ) на Русия, Канада, САЩ, Норвегия, Финландия и Дания (Гренландия).
Наскоро Русия обяви нови изисквания за преминаване на чуждестранни кораби по Северния морски път - 45-дневно предизвестие и задължително качване на борда на кораба на руски лоцмани.
Въпреки, че през цялата година е скован в лед, плановете са до 2050 г., с оглед на климатичните промени и топенето на ледовете в Арктика, този изключително важен и стратегически маршрут да бъде отворен за плаване поне през летните месеци юли и август, с помощта на мощни кораби-ледоразбивачи.
Излишно е да се споменава какви невъобразими, многомилиардни икономии, печалби и други ползи би имало отварянето на този маршрут за търговски кораби, контейнеровози и др.
Още по-невъобразимо става когато се спомене, че в момента на дъното на Северния Ледовит Океан лежат несметни богатства във вид на петрол, газ, злато и други суровини по описа на цялата Менделеева Таблица, за трилиони долари.
Това е причината Русия да приеме програма за възстановяване на над 200 военни обекта по брега на океана, строени още по времето на СССР, и да започне строителство на много нови.
Вече чувам въпросите -- И какво всъщност ни грее НАС, БЪЛГАРИТЕ, тази работа ?
Представете си, че би могло и да ни огрее.
Защото разполагаме с ТЕХНОЛОГИИ, Първо- за ТОПЕНЕ НА ЛЕДА с ГАЗ, произведен от ЛЕД или МОРСКА ВОДА, и Второ, за изграждане на ПЛАВАЩИ Острови, Тръбопроводи и всякакви други конструкции, от авангарден материал с невероятни свойства - Базалто-Фибърен Композит (БФК) , няколко пъти по-здрав от стоманата, по-лек от дърво, 100% неръждаем и химически резистентен на агресивната морска вода, 100% негорим, водонепромокаем, UV-устойчив, абразио-устойчив. https://basalt.alle.bg
Тази БФК-Технология позволява производството НА МЯСТО, върху Плаващи БФК Острови, на неограничени количества горим Водород-Хибриден ГАЗ (SOH Gas), от ЛЕД или МОРСКА ВОДА, с нищожно количество Електроенергия, доставена от Възобновяеми Енергийни Източници - Соларни, Вятърни и други Електроцентрали, на себестойност, близка до НУЛА.
По цялата дължина на трасето на морския път, пресичащ напряко Северния Ледовит Океан (около 4,000 км), върху плаващи БФК Понтони, ще бъде изграден двоен БФК-Тръбопровод, по който ще тече гореща (1000С) смес от вода и пара. Разстоянието между двете успоредни тръби ще бъде около 50м (Панамският канал е широк 33,5 м) .
На определени разстояния (5-10 км), по протежение на трасето, ще бъдат построени плаващи Острови с изградени върху тях Междинни Газово-Помпени Станции (около 400 на брой), за производство от морска вода на SOH Gas, изгарянето му в SOH Gas-Парогенератори, нагряващи обезсолена и дейонизирана морска вода, и компресирането на така получената гореща вода и пара по трасето на тръбопровода.
На всяка междинна станция охладената вода в тръбата ще преминава отново през топлообменник за доподгряване, или ще бъде заменяна с вече подгрята такава.
Двете (или повече на брой) нагорещени до 1000С тръби с диаметър над 2м, ще бъдат пуснати на вода с отдавна утвърдена технология, подобна на полагането на тръбите на стандартни Газопроводи като Турски Поток, Северен Поток и др.
Тези горещи тръби ще стопяват напълно или частично дебелата ледена покривка на океана, ще нагряват водата и въздуха над нея до около +100С, и ще образуват ивица от свободна от плътен лед водна повърхност между тях, с ширина около 50м, в която ще плават безпрепятствено големите търговски кораби.
Ще се получи локален климатичен ефект, подобен на този, генериран от топлото течение ГЪЛФСТРИЙМ.
От външната страна на тръбите също ще се получат две по-тесни свободни ивици вода, в които ще плават по-малки риболовни и обслужващи трасето кораби, и ще бъде евентуално разположена допълнителна, свръхбърза (ултразвукова) транспортна система с вакуумни тръби тип HYPERLOOP.
В тези тръби ще се движат малки вагони на магнитна възглавница (MAGLEV), с пътници и товари, със свръхзвукова скорост над 1200 км/ч.
Това ще бъде най-бързият възможен вариант за превоз на пътници и товари от Източна Азия до Европа и Източна Америка, прилаган досега.
Възможни са също така транспортни системи със стандартни "Влак-Стрела" (Bullet-Train) и дори сухопътна магистрала в подводен тунел --
В свободните от лед ивици ще плават и специализирани кораби-ледоразбивачи, в компанията и на безпилотни подводни апарати, които ще разузнават за айсбергиили по-големи ледени късове, които биха пречили на корабоплаването по трасето, и ще ги разрушават или отстраняват от пътя на търговските и риболовни кораби.
От външната страна на Тръбопроводите ще могат да се прикачват също така различни допълнителни тръбни системи като например газопроводи, петролопроводи, кабелни линии, тръбни системи с дюзи за насочване на топлата вода от тръбите навътре към средата на транспортния коридор, и др.
Около всяка от Газово-Помпените Станции ще се освобождават от лед по-обширни пространства, и върху тях ще се изграждат плаващи острови с огромни прозрачни Куполи върху тях, с поддържан целогодишно изкуствен субтропичен климат и постоянно осветление със слънчев спектър.
Под куполите ще се изглаждат цели Колонии - Селища с жилища, обществени сгради, ферми, риболовни бази и фабрики, складове, пристанища, логистични центрове и инфраструктура, заведения, паркове, градини, басейни, плажове и зони за отдих на персонала, произвеждащ газ от морска вода и поддържащ тръбопроводаи морския път, и за техни гости .
Ще бъдат изградени и множество Сонди за проучване на морското дъно и добив на петрол, газ и други полезни изкопаеми.
Колониите ще се самоиздържат напълно, и освен петролните суровини, ще произвеждат и много други продукти за експорт, като Водородно и Водород-Хибридно МОН газово гориво, Морски Дарове, Базалтови Композити и др., които ще носят огромни приходи.
Трансполярният Морски Път ще замени голяма част от съществуващите морски линии --
ще се превърне реално в една мощна икономика и може би по-натаък - в отделна Суверенна Държава.
Който пръв прокара това трасе, ще сложи ръка върху несметните богатства на дъното на Северния Ледовит Океан.
Sofia,
09/04/2019
grainis@abv.bg
https://btp.alle.bg
Путин настоява Донецка област да бъде пр...
Римските пътища в България 7
18.04.2024 - Все по-бързо влошаващото се...
Римските пътища в България 7
18.04.2024 - Все по-бързо влошаващото се...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари