Постинг
24.03.2019 23:11 -
Усвояване на Българската Акватория в Черно Море (39 000 км2)
Автор: grainis
Категория: Бизнес
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 25.03.2019 00:06
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 25.03.2019 00:06
България разполага със значителна по площ Акватория ( Изключителна Икономическа Зона / EEZ) в размер на около 39 000 кв.км, или около 35% от сухоземната ѝ територия.
Тази водна площ може да бъде оползотворена чрез разполагане върху нея на гигантски едно- или многоетажни Плаващи Платформи, Острови и Архипелази, свързани с Плаващи Пътища и Магистрали.
Такава Плаваща Магистрала например би могла да бъде магистралата Бургас-Варна, с възможни продължения до северната и южната ни граница и съответно до Истанбул и Констанца или дори до Одеса.
Магистралата и асоциираните към нея плаващи обекти, ще бъде изградена от отделни плаващи модули, изработени от Базалто-Фибърен Композит ( БФК ) - https://basalt.alle.bg - няколко пъти по-здрав, по-лек и по-евтин от стоманата материал, 100% негорим и химически устойчив на солената морска вода и на ултравиолетовите лъчи на слънцето.
Модулите ще бъдат многоетажни, подобни на големи кораби (скицата по-горе), като в тях ще бъдат разположени различни обекти като жилища, офиси, хотели и цели курорти, промишлени обекти, болници, многоетажни хидропонни ферми, пристанища, летища, военни обекти, петролни и газови платформи, Соларно-вятърно-захранвани MОН-Gas Рафинерии ( https://floaturbine.alle.bg ) , и др.
Постепенно ще бъдат изграждани нови отклонения от магистралата по посока навътре в морето, и нови групи от големи плаващи острови около тях.
Някои от островите ще бъдат покрити с прозрачни куполи, с контролиран постоянен субтропически климат и растителност под тях,
захранвани от SOH-Gas ТЕЦ-ове, консумиращи единствено и само морска вода.- https://powerplant.alle.bg .
Магистралата заедно с нейните отклонения и придадените към нея обекти, ще усвоят огромната ни морска територия и ще изградят цяла една нова икономика, генерираща многомилиардни приходи.
София, 25.03.2019
grainis@abv.bg
https://shelf.alle.bg
https://plavashti-platformi.alle.bg
Тази водна площ може да бъде оползотворена чрез разполагане върху нея на гигантски едно- или многоетажни Плаващи Платформи, Острови и Архипелази, свързани с Плаващи Пътища и Магистрали.
Такава Плаваща Магистрала например би могла да бъде магистралата Бургас-Варна, с възможни продължения до северната и южната ни граница и съответно до Истанбул и Констанца или дори до Одеса.
Магистралата и асоциираните към нея плаващи обекти, ще бъде изградена от отделни плаващи модули, изработени от Базалто-Фибърен Композит ( БФК ) - https://basalt.alle.bg - няколко пъти по-здрав, по-лек и по-евтин от стоманата материал, 100% негорим и химически устойчив на солената морска вода и на ултравиолетовите лъчи на слънцето.
Модулите ще бъдат многоетажни, подобни на големи кораби (скицата по-горе), като в тях ще бъдат разположени различни обекти като жилища, офиси, хотели и цели курорти, промишлени обекти, болници, многоетажни хидропонни ферми, пристанища, летища, военни обекти, петролни и газови платформи, Соларно-вятърно-захранвани MОН-Gas Рафинерии ( https://floaturbine.alle.bg ) , и др.
Постепенно ще бъдат изграждани нови отклонения от магистралата по посока навътре в морето, и нови групи от големи плаващи острови около тях.
Някои от островите ще бъдат покрити с прозрачни куполи, с контролиран постоянен субтропически климат и растителност под тях,
захранвани от SOH-Gas ТЕЦ-ове, консумиращи единствено и само морска вода.- https://powerplant.alle.bg .
Магистралата заедно с нейните отклонения и придадените към нея обекти, ще усвоят огромната ни морска територия и ще изградят цяла една нова икономика, генерираща многомилиардни приходи.
София, 25.03.2019
grainis@abv.bg
https://shelf.alle.bg
https://plavashti-platformi.alle.bg
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари